top of page

241017 Warner Music Tayvan Wanna One Röportaj

Soru 1: Wanna One’ın şu anki oda düzenlemesi nasıl?

Yoon Jisung: Wanna One Go programında odalarımızı zaten ayarlamıştık. Herkes istediği kişi ile eşleştiğinden durumdan memnunuz. Odalarımız hakkında merak edenler Wanna One Go’yu izleyebilirler.

Soru 2: Temizlik yapmayı en çok seven üye?

Herkes Minhyun’u seçti. :D

Sungwoon: Jaehwan’da öyle Jaehwan: Teşekkürler :D Minhyun: Hepimiz temiziz ama benim standartlarım biraz yüksek. Bu yüzden beni seçtiler, minnettarım. Hepinize teşekkür ederim ^^

Soru 3: Kim en uzun duş alıyor?

Küçük odadan Daehwi, büyük odadan Guanlin seçildi

Daehwi: Aslında ben hızlı duş alırım. Bizim odada benden daha uzun duş alanlar var bu yüzden oyları kabul edemem. Guanlin: Öncelikle bunu nasıl söylemeliyim? Ben çok fazla… Minhyun: Rahatça duş almayı seviyorsun? Guanlin: Evet, rahatça ve ben saçımı iki kere yıkıyorum Minhyun: Ah gerçekten mi? A çünkü çok fazla sprey kullanıyorlar saçın için Guanlin: Evet çok fazla sprey olduğundan. Eğer dikkat ettiyseniz diğer hyungların saçı aşağı doğru ama benimki yukarı doğru. Bundan dolayı çok fazla şampuan kullanmak zorundayım. Bu yüzden her zaman iki kere yıkarım. Minhyun: Evet yıkamak uzun zamanını alıyordur. Jisung: Boyu uzun olduğundan da uzun sürüyordur Sungwoon: O zaman ben? Daehwi: Sungwoon hyung 5 dakikada bitirebilir

Soru 4: En geç uyuyan üye kim?

Park Jihoon ve Kang Daniel seçildi

Daniel: (Jihoon’a) Bu soruyu beraber cevaplayalım mı? Jihoon: Bizim geç uyumamızın sebebi ikimizin farklı bir hobiye sahip olması. Oyun oynamayı seviyoruz. Bu yüzden biz oyun oynuyoruz. Daniel: ve bende gerçekten Jihoon ile oyun oynamayı seviyorum. Ama bu programımızı aksatacak derece de değil. Sonraki gün gerçekten yorgun hissetmiyoruz. Ellerimizi hareket ettirdiğimizden stresimiz hafifliyor. Bu yüzden biz gece oynarken çook sessiz oluyoruz. -Hepsi güldü :D- Daniel: Bazen heyecanlanabiliyoruz, özür dileriz ^^ Minhyun: Gerçekten heyecanlandıklarında bağırmaya başlıyorlar

Soru 5: En erken kalkan üye?

Herkes Minhyun’u seçti

Jisung: Ben Jaehwan’ı seçiyorum Jaehwan: Ben de kendimi seçiyorum asdfkd Minhyun: Biz aynı odada uyuyoruz. İkimizde erken kalkmaya eğilimli olduğumuzdan bazen ilk kalkan ben oluyorum bazen de o oluyor. Bazenleri de Guanlin ramen yemek için erken kalkıyor. Jaehwan: Doğru doğru ben korkmuştum bir keresinde Minhyun: Sabahları birden ramen kokusu geliyor odadan çıkıp baktığımda Guanlin oluyor Jihoon: Ben Minhyun hyung’u sabah uyurken görmedim hiç Minhyun: Jihoon’un daha çok uyumaya ihtiyacı olduğunu bildiğimden onu geç uyandırıyorum. Nasıl da tatlıı ~~

Soru 6: Aegyo kralı kimdir?

(Jihoon hemen aegyo moduna girdi. Minhyun ve Jisung ise onun gerçek hayatta farklı olduğunu, çok fazla aegyosu olmadığını söylediler :D)

Woojin ve Daehwi seçildi

Woojin: Benim tatlı davranmamın sebebi utangaç olmam. Hyunglarımla yakınlaşmak istedim bu yüzden tatlı davrandım. Bunu nasıl söylemeliyim? Etraflarında tatlı tatlı davrandığımda bana gerçekten iyi davranıyorlar ama beni seçmeleri sürpriz oldu Daehwi: Ben daha küçük olduğumdan, tatlı hareket etmeye eğilimliyim. Hyunglarım bana iyi davrandığından, onlara sürekli aegyo gösteririm. Biz sevgiyle dolu bir ekibiz.


Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
yoon-ji-sung-wanna-one-2
yoon-ji-sung-wanna-one
Wanna-One16
Ong-Sung-Woo-1
Park-Ji-Hoon-6
Ong-Sung-Woo
Kang-Daniel-7
Kang-Daniel-6
Bae-Jin-Young
Bae-Jin-Young-1
Lee-Dae-Hwi
park-woo-jin-wanna-one
park-woo-jin-wanna-one-2
Lai-Guan-Lin1
Hwang-Min-Hyun-2
Ha-Sung-Woon-6
Lai-Guan-Lin-1
Wanna-One-15
Lee-Dae-Hwi-1
Kim-Jae-Hwan-7
Ha-Sung-Woon-7
Hwang-Min-Hyun-3
Kim-Jae-Hwan-6
Park-Ji-Hoon-7

Ziyaretçi Sayısı

bottom of page