top of page

"Jeojang" In Your Area!!


Jihoon-gun'un ünlü sözü "seni kalbimde saklıyorum" ile alakalı bir yazı yazmayı planladığımı aylar önce söylemiştim. Ancak yazabiliyorum hehe :)

Jihoon'un bu cümlesi Kore'de gerçekten viral haline geldi. Herkesin dilinde jeojang. Jeojang emojisi bile çıkmıştı o dönem. İdollerden sanatçılara, çocuklara, yetişkinlere hatta bürokratlara bile jeojang bir şekilde ulaştı ve hepsi jeojang yaptı.

Senenin en popüler cümlesi seçilen "seni kalbimde saklıyorum" Jihoon'un bizzat kendisi tarafından oluşturuldu. P101'in beşinci bölümünde ulusal yapımcılara seslenirken böyle seslenmişti. Sonra da viral oldu, aldı başını gitti.

Efendim gönderiyi üç parçaya ayırıp düzenleyeceğim. İlk kısımda Jihoon'un yaptığı jeojanglar, ikinci kısımda Wanna One'ın yaptığı jeojanglar, üçüncü kısımda diğer ünlü idollerin yaptığı jeojanglardan bazıları var.

Bol aegolu, tatlış gifleri sizler ile paylaşıyorum. 😍😍😍

1. Jihoon'un Jeojangları

Woojin'in yüz ifadesi: "Yetheeer"😂😂😂

2. Wanna One'ın Jeojangları

✔️Bu üst level jeojang

✔️Seni midemde saklıyorum jeojangı

✔️ Ownnn bu fenaydı

3. İdollerin jeojangları

Suju Weekly Idole katıldığında onlara jeojang yaptırdılar. Ben bir ELF'im arkidişler. Yani nasıl mutlu oldum nasıl mutlu oldum. Onlar çok utandı ama oldun :D 💜

Highlight - Lee Gi-kwang 💜

SNSD - Yoona 💜

EXO 💜

Bobby 💜

Güney Kore Bakanları 💜

Daha çok fazla idol var, jeojang yapan. Ama bir Woojin bakışı yemeden duralım değil mi? 😂

Ahhhh biz seninle ne yapacağız??? 😍😍😍

Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
yoon-ji-sung-wanna-one-2
yoon-ji-sung-wanna-one
Wanna-One16
Ong-Sung-Woo-1
Park-Ji-Hoon-6
Ong-Sung-Woo
Kang-Daniel-7
Kang-Daniel-6
Bae-Jin-Young
Bae-Jin-Young-1
Lee-Dae-Hwi
park-woo-jin-wanna-one
park-woo-jin-wanna-one-2
Lai-Guan-Lin1
Hwang-Min-Hyun-2
Ha-Sung-Woon-6
Lai-Guan-Lin-1
Wanna-One-15
Lee-Dae-Hwi-1
Kim-Jae-Hwan-7
Ha-Sung-Woon-7
Hwang-Min-Hyun-3
Kim-Jae-Hwan-6
Park-Ji-Hoon-7

Ziyaretçi Sayısı

bottom of page