top of page

[171201] Wanna One-Hong Kong/Çin-MAMA 2017- NELER OLDU?

Öncelikle çok şükür ki MAMA serüveninin sonuna geldik. Son günde bu kadar çok şey olacağını beklemeyen bir Wannable olarak, akşam saatlerinde çok heyecanlandım, ağladım, mutlu oldum ve gurur duydum. Sevdiğimiz, desteklediğimiz, stajyerlik günlerini gördüğümüz bebeklerimizin bir başarısı daha göğsümüzü kabarttı.

Şimdi bugünün başından itibaren neler olduğuna bir bakalım mı? Benimle bu heyecanı tekrar yaşar mısınız?

Öncelikle kırmızı halı ile başladık!

Jihoon'umuz bu seferde hem buing buing hem de Çince JEOJANG yaptı! :))

Ve Minhyun'a dün BoA ile beraber sergilediği performans hakkında soru soruldu

P101'deyken, bir keresinde BoA sunbenim ile performans sergilemek istediğimi söylemiştim.

Bu yüzden buna ulaştığım için çok mutluyum.

Onunla birlikte sahnede olmak onurdur

Kırmızı halıdan gelen fotoğraflara bakacak olursak

** Daniel bey ne yapıyorsunuz? :D

Kırmızı halıdan sonra MAMA 2017'nin son canlı performansları başladı

Bizimkilerin açılış videosu'da gerçekten hoştu, ekran görüntüleri koymak isterdim ama gönderinin çok uzun olmasını istemediğim için-çünkü hala eklemem gereken çok fazla içerik var- bu kısmı geçiyorum.

Bizimkiler 29, 30 ve 31. sırada çıktılar. Nothing Without You, Beautiful ve Energetic + PICK ME ile performans sergilediler.

Performansın full hali için:

Bizim için asıl önemli kısım, bize "Nothing Without You" ve "Beautiful'un hikayesinin tamamlanacağını söylemişlerdi ya onu yayınladılar. Amaaa hiç beklediğimiz gibi değildi. Vallahi ben burada çok üzüldüm. Büyük hayal kırıklığı yaşadım. Yani beklediğimize yazık oldu. Albüm çıktığından beridir şu mv'nin devamı gelir diye bekledik lakin gelmedi. Neysem söylenen TAMAMLANAN HİKAYE'nin linkini ve diğer performansların linkini de şuraya iliştiriyorum

Gelelim günün en heyecanlı anına! Wanna One "En iyi erkek grubu" ödülünde adaydı biliyorsunuz! Çaylak ödülünü alacağımızı zaten biliyorduk. Ama "En iyi erkek grubu" ödülünden kesinlikle umudumuz yoktu. Hatta ben oy verirken biz bu ödülü alamayız dediğimi çok net hatırlıyorum.

İlk fotoğraflar geldiğinde inanamadık! Ben dedim ki yok şaka artık, arkadaşım dedi ki biraz daha bekle.Ama yok arkadaşlar şaka değildi Wanna One bu ödülü gerçekten aldı!

Hadi şu ana tekrar bakalım! İnanamadılar, şok oldular! Öylece kalakaldılar!

Hele Sungwoon!

** Hele bu kısım yüreğimizi sımsıcacık ediverdi! Sungwoon, Kai ve Taemin'e gidip sarıldı! Sungwoon 2014'de HOTSHOT ile çıkış yapmıştı ama daha önce MAMA'da performans sergilememişti. Kai, Taemin onun eskiden beri arkadaşları. Yani ne bileyim ben çok duygulandım.

Ağlak bebeğimiz, liderimiz de çok fazla ağladı! Ağlama Jisung-shii, ağlamaa... Bunlar yıllardır harcadığın emeğinin karşılığı.

Aslında hepsi ağladı... Bizde burada ağladık!

P101'de birinci olduğunda ağlamayan Daniel bile burada ağladı.

Duygularla dolu değişik bir andı işte vesselam ~~

Şimdi ise program bittikten sonra yapılan paylaşımlara bakalım

Bunları tek tek instagram hesabından paylaştılar:

"Wannable'ımız!! Bu gerçekten imkansız ve hayal gibi ödülü verdiğiniz için teşekkür ederiz ve bu ödülün büyük olduğu kadar daha sıkı çalışacağız. Wanna One'ın ve Wannable'ın çabalarının boşa gitmeyeceğine emin olacağız. Çok teşekkürler ve sizi seviyoruz!" -Bae Jinyoung

"Evet.... Duygularımı ifade edecek kelime bulamıyorum. Bizim icin, 2017 yılı çok büyük deneyimler ile dolu. Çok fazla çalışacağım bu sayede birbirimizi görmeye devam edebilecegiz. Gerçekten çok sevdim."-Lai Kuanlin

"Bizim çok çok tatlış Wannable'ımız~~ ❤❤ Bizleri bugün yeniden mutlu ettiğiniz ve şaşırttığınız için teşekkürler!! Bizler yeni çıkış yaptık böylelikle bu büyük başarının tamamı Wannable'ımıza teşekkürdür. Gelecekte daha fazla anı ve sözler oluşturacağız böylelikle gelecek yılda sıkı çalışalım. Şuana kadar çok minnettardık ve sonsuza kadar birlikte olalım. Bu düşünceyi kaybetmeden, sizlere geri ödeyeceğiz. HEPİNİZİ SEVİYORUM ❤❤"-Lee Daehwi

" Wannable..❤ Bizleri tekrar şaşırttınız.. Gerçekten şaşırdık.. Rüyada gibi hissettiriyor. Çok minnettar olmama rağmen, kelimelere dökemiyorum. Dürüst olmak gerekirse, bu yazdığımıza inanamıyorum ama bugün çok şey hissettim. Gerçekten daha fazla çalışmaya ihtiyacım var. "Park Woojin

" Minnettar olduğumuz şeyleri bize verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sadece teşekkür ettiğim için kötü hissediyorum. Gerçekten vurgulamak istiyorum. Teşekkür ederim"Yoon Jisung

" Wannable'lar, sizlere söylemek istediğim çok fazla şey var ama kendimi çok iyi ifade edemediğim için üzgünüm. Siz çocuklar geçen 5 ayda bizlerle yürümeseydiniz, sizler olmadan başlasaydık, hiçbir şey yapamazdık. Bizim sahnemizden keyif aldığınız ve müziğimizi dinlediğiniz için minnettarım ve çok mutluyum. Gerçekten bizlere güç ve çokça sevgi verdiğiniz için ne kadar minnettar olduğumu kelimelerle ifade edemiyorum. Teşekkür ederim. Sizlere olan sevgimizi anlatan müziğimizle ve performanslarımızla sizlere geri ödeyeceğiz. Lütfen bekleyin. Sizi seviyorum."Kang Daniel

" Wannable!!! 😂🙊🙈 Teşekkür ederim, cok tesekkur ederim! !! Bize böyle anlamlı ve değerli bir ödül verdiğiniz için teşekkür ederim. Mutluyum çünkü Wannablelarımız sayesinde bu ödüle ulaştık!!! Gelecekte, tek tek geri ödeyeceğim. Çok teşekkür ederim sizi cok seviyorum 💕"

"Wannable!!! Önceden açıklandığında çok şaşırmıştım ve hiçbir şey söyleyememiştim, ancak ayağa kalktığımızda Wannable cidden! Sizlere gerçekten teşekkür etmek istedim. Çok minnettarım ve duygulandım. Bizim Wannable'ımız, gerçekten size değer veriyorum ve seviyorum. Sizi seviyorum~~❤ İyi geceler~ 😍"Ha Sungwoon

"Wannable'ımız, çok teşekkürler ve gelecekte de bize iyi bakın lütfen. Sıkı çalışacağız ki bize verilen sevgiyi geri verebilelim. Çok teşekkürler ve sizleri seviyorum. İyi geceler. ❤"Kim Jaehwan

"Merhaba Wannable'ımız!!!! MAMA sahnesinde olmak zaten bir onurdu ama böyle büyük bir ödül almak, çok minnettar olduğumuzu söylemek istiyoruz!!! Daha çalışkan bir Wanna One olacağız! Wannable'ımız, her zaman sizi seviyor ve teşekkür ederiyoruz. Sizi seviyorum ❤❤"-Park Jihoon

"Wannable'ımız, teşekkür ederim ve sizi çok çok çok çok seviyorum!!!! Böylesine yoğun mutluluğu alabilmek için. Wannable'lar hayatımda kimseye olmayacağım kadar minnettar olduğum insanlar. Wannable benim mutluluğum, şimdiye kadar arayıpta bulamadığım mutluluğum, aniden mutluluğu buldum. "- Ong Seongwu

Wanna One Resmi Twitter Güncellemesi

[#WannaOneDay] Wannable'lara teşekkürler, daima düşlediğimiz ve umut ettiğimiz şeyler bir bir gerçek oluyor, 'MAMA 2017' sahnesinde olmak, bir kez daha ne kadar akıl sır ermeyen büyüklükle ve değerde olduğunu hissettik. Wanna One her zaman Wannable'a teşekür etmekten mutlu ve teşekkürler. Wannable'ımız~ Sizi seviyoruz!! 💕#Wannablelar_Teşekkürederiz_ErkekGrubuÖdülüİçin

Çeviriler: Seda&Ruki

**Yazının burasına kadar okudunuz mu bilmiyorum ama söylemek istediğim birkaç şey var. Mama'da birçok haksızlık yapıldığını, performanslarda sorunlar olduğunu duyduk. Bazı grupların kendi şarkılarını sergileme fırsatı verilmediği bazılarının oylarının çalındığını vs. şeyler duyduk. Mamanın ne kadar güvenilir olduğu tartışılır. Bana sorarsanız zaten ben kendim güvenmiyorum.

Ama Wanna One ödülü aldığı zaman çok mutlu oldum. Çünkü onlar mutlulardı. Ama sonradan çok korkmaya başladım. Çünkü acaba diğer insanlar Wanna One'a saldırır mı hakaret eder mi diye. Nitekim korktuğum oldu . Burada Wanna One şöyle böyle diye övmeyeceğim. Ama eğer ortada bir hata varsa Wanna One'ın hatası değil MNET'in hatasıdır. MNET'in yaptığı yanlışlar yüzünden Wanna One'ın nefret alması bizim en çokta üyelerimzin canını yakar.

Wannable olarak süremiz zaten kısıtlı iken onlarla daha güzel vakit geçirmek, eğlenmek istiyoruz. Daha fazla aktif olup daha fazla güzel işler yapmak istiyoruz. Umarız herkes bunu anlayış ile karşılar...

Sevgilerimle...

Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
yoon-ji-sung-wanna-one-2
yoon-ji-sung-wanna-one
Wanna-One16
Ong-Sung-Woo-1
Park-Ji-Hoon-6
Ong-Sung-Woo
Kang-Daniel-7
Kang-Daniel-6
Bae-Jin-Young
Bae-Jin-Young-1
Lee-Dae-Hwi
park-woo-jin-wanna-one
park-woo-jin-wanna-one-2
Lai-Guan-Lin1
Hwang-Min-Hyun-2
Ha-Sung-Woon-6
Lai-Guan-Lin-1
Wanna-One-15
Lee-Dae-Hwi-1
Kim-Jae-Hwan-7
Ha-Sung-Woon-7
Hwang-Min-Hyun-3
Kim-Jae-Hwan-6
Park-Ji-Hoon-7

Ziyaretçi Sayısı

bottom of page