top of page

Wanna One'ın Etkinlik Bilet Fiyatları


Evet sevgili Wannable ailem, yine kendimce ilginç ama gereksiz mi değil mi çok emin olamadığım bir konu hakkında bu gönderiyi yazmaya başladım. Bu gönderi de sizlerle Wanna One'ın yaklaşan etkinliklerinin bilet fiyatlarını paylaşacağım.

Dikkat: Dudaklarınızın uçuklamadığından emin olun!

1-Wanna One Macau (Çin) Biletleri 14 Ocak 2018 Pazar 18:00.

En ucuz bilet C reserve kısmında(yeşil kısımlar) olup 655,32 TL. En pahalısı ise 5.759,23 TL ile A kısmı oluyor.

Fiyatlar taban ve tavan arasında sürekli değişiyor.

Sürekli geen bildirim ise bu etkinliğe rağbet çok fazla, biletler tükenmek üzere acele et. (Bi sn abicim ben sadece arkadaşa bakıp çıkacam :D)

2- Wanna One Kuala Lumpur (Malezya) Biletleri 19 Ocak 2018 Cuma 20:00.

En ucuz bilet UL6 kısmında -ikinci katta- 850,42 TL. En pahalısı da 2.393,22 TL olup rock zone olarak adlandırılan kırmızı bölge.

Diğer kısımların fiyatları da yine bu iki fiyat arasında değişiyor.

An itibariyle satışta olan bilet sayısı 19

3- Wanna One Fan Meeting Jakarta (Endonezya) Biletleri 21 Ocak 2018 Pazar 18:30.

Sarı kısımlar tükendiği için fiyatları kontrol edemedim. Şuan olan biletlerden en ucuzu pembe kısımda 1.206,54 TL, en pahalısı ise mavi kısımda 2.393,22 TL

Şuanda biletler tükenmek üzere, 12 tane bilet kalmış en son.

**Woahh demeden geçemedim. Hep Türkiye'ye gelsinler derdim de bi durdum düşündüm. Neysem.

Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere ~~

Bye, bye~~

Bilet fiyatlarını daha detaylı incelemek isterseniz: https://www.stubhub.com.tr/wanna-one-biletleri/ca31619 adresinde bulabilirsiniz :)

Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
yoon-ji-sung-wanna-one-2
yoon-ji-sung-wanna-one
Wanna-One16
Ong-Sung-Woo-1
Park-Ji-Hoon-6
Ong-Sung-Woo
Kang-Daniel-7
Kang-Daniel-6
Bae-Jin-Young
Bae-Jin-Young-1
Lee-Dae-Hwi
park-woo-jin-wanna-one
park-woo-jin-wanna-one-2
Lai-Guan-Lin1
Hwang-Min-Hyun-2
Ha-Sung-Woon-6
Lai-Guan-Lin-1
Wanna-One-15
Lee-Dae-Hwi-1
Kim-Jae-Hwan-7
Ha-Sung-Woon-7
Hwang-Min-Hyun-3
Kim-Jae-Hwan-6
Park-Ji-Hoon-7

Ziyaretçi Sayısı

bottom of page