top of page

[10-11 Ocak] Wanna One’a Ne Oluyor?

Evet sevgili arkadaşlar, yıl sonu gösterilerinin adından Wanna One’ın resmi bir programı yoktu. Dolayısıyla onlardan çok fazla haber alamadık. Neredeler, ne yapıyorlar bilmediğimiz için umuyoruz ki dinleniyorlardır dedik.

Ayın 10’unda gerçekleşen Golden Disk Ödüllerinde Wanna One’ı gördük çok şükür. Lakin o da ne? Durun bir saniye Ong’un saçlarından bahsetmeyeceğim şu an. 🤭

Üyelerin hepsi aşırı yorgun gözüküyorlardı. Minhyun röportaj sırasında birden öksürmeye başladı. Jisung zaten halsizdi. Diğer üyelerde gerçekten yorgun gözüküyorlardı.

(Reklamlar🤭) Golden Disk Çaylak Ödülümüzü ’de aldık çok şükür. Ödül konuşmamızı da Jinyoung’umuz yaptı. Yine ve tekrar, bir kez daha gurur duyduğumuzu söylemeden geçemeyeceğim. (-Aslında genel bir özet gönderisi yazmayı çok istedim ama o gün müsait olamadığım için yazamadım)

Öhöm, konumuza geri dönecek olursak:

Dün gerçekleşen imza gününde ise Jisung gerçekten rahatsızmış, üşütmüş. Etkinliğin sonuna kadar kalamamış. Ama hala da gülüyor. Deli mi yav? Ben soğuk alsam mızmızlanmadan duramam.

Jisung ayrıldıktan sonra dinlenmeye gitmiş. Akşamda fan cafe’de gelen bir soruyu yanıtladı.

“Bugün fansign’da grip olduğumu gösterip sizi endişelendirdiğim için üzgünüm. Yemek yedim, ilaç içtim, kestirmeye gittim, şimdi tekrar uyumak için uzanıyorum. Her ne kadar sonuna kadar kalamamış olsam da herkesin üyelerle keyifli vakit geçirmesini umuyorum. Size daha iyi tarafımı gösterebilmek için yakında iyileşeceğim, yani Wannable çok fazla endişelenmeyin ve hasta olmayın. Sorulara bakıyordum ve birçok şarkı talebi gördüm. Kendimi daha iyi hissettiğimde, fan kafe ya da başka yerlerde olsun, sizin için şarkı söyleyeceğim. Herkese iyi geceler. Bugün de çok çalıştınız. El sıkıştıktan sonra kullanmak için el dezenfektesi aldım ancak tamamen unuttum, ellerinizi yıkayın lütfen! Söz verin!!!!!!”

Dostum, lütfen bizi düşünme, kendine dikkat et, nolur! Sen bizim canımızın içisin. Sen iyi olursan biz iyi oluruz.

Hwang Minhyun’a Golden Disk gününde neden öksürdüğüne dair soru sorulmuş. Minhyun, hasta olmadığını, sürekli öksürmesinin nedeninin performanslarında çok güç sarf ettiği için olduğunu söylemiş, bu yüzden öksürdüğü için saklanmış. Gerçekten hasta olmadığını söylemiş. Aman öyle olsun İmparator bey.

Jihoon’un ayak bileğini burktuğuna dair haberleri yayınlamıştık biliyorsunuz. Kendisine Golden Disk'te bu soruda soruldu o da artık iyileştiğini söyledi. Aynı zamanda yine dün fanlar tarafından tekrar soruldu. Tamamen iyileştiğini ve endişe etmemizi söyledi. Aman aman size bir şey olmasında…

Darısı tez zamanda Jisung beyciğimize de, umarız tez zamanda iyileşir.

Jinyoung’unda hasta olduğuna dair bir şeyler okudum ama emin değilim gerçekten.

Hava soğuk, Kore’nin havası nasıl hiç bilmiyorum ama soğuktur yani. Baksam mı? Baktım ve şu an -7 derece gecede -10 oluyormuş. Aman yarabbi, aman yarabbi!! Gerçekten çok soğukmuş! 😅😅

Bütün üyelerimizin sağlıklı olarak promosyonlara devam etmesi ile diyerekten bu gönderimi de sonlandırıyorum 🙌

Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
yoon-ji-sung-wanna-one-2
yoon-ji-sung-wanna-one
Wanna-One16
Ong-Sung-Woo-1
Park-Ji-Hoon-6
Ong-Sung-Woo
Kang-Daniel-7
Kang-Daniel-6
Bae-Jin-Young
Bae-Jin-Young-1
Lee-Dae-Hwi
park-woo-jin-wanna-one
park-woo-jin-wanna-one-2
Lai-Guan-Lin1
Hwang-Min-Hyun-2
Ha-Sung-Woon-6
Lai-Guan-Lin-1
Wanna-One-15
Lee-Dae-Hwi-1
Kim-Jae-Hwan-7
Ha-Sung-Woon-7
Hwang-Min-Hyun-3
Kim-Jae-Hwan-6
Park-Ji-Hoon-7

Ziyaretçi Sayısı

bottom of page