top of page

İki Deli Bir Araya Gelmemeliydik- OngNiel Science💕💕

Beraber görmekten oldukça zevk aldığımız, len bu deliler yine ne yapıyor dediğimiz OngNiel anılarını bu gönderi de toplamaya çalışacağım. Sonucu bende şimdiden merak ediyorum hehe :D

edit: 3 günde tamamladım, umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar 💕💕💕

Başlamadan Daehwi’nin bu ikili hakkında söylediklerini hatırlayalım

Daehwi: "Seongwu hyung ve Daniel hyung TEHLiKELİ"

Önce bir ısınalım

Yüzdeki kâğıtları indirme çabaları- dur kanka seninkini ben üfleyim – aha birinci oldum

Master Key 1 bölüm Daniel Ong’u itiyor :D

Seongwu ’nun yanlış program adını söylediği zaman :D Hani kurtarsa kurtarılacak gibi değil :D

Neyse hadi biraz dans

Hadi bir de tavukla dans

Bu nasıl dans annem ya, Ey, ey, eyyy :D

Beni mi aldatıyon?

OngNiel Science - Şaka şaka çıldırdık asdfghh

P101 final –nasıl mutlu olduklarına bakın

Oooo karşim konfeti mi al * yüzüne atar*

-Arar bulurum izini. /-Heh buyur ne var

Jihoon’u trollemeler

Kolla kendini hain Kostok!!!

Yok yok öpecek o! en iyisi kaçmak asdfghjlkj

Hadi poz verelim

Abiş naptın ya

Bakışmalar

Güneşten daha parlak sanki gülümsemesi

Seongwu’nun çıkış öncesi fotolarını staklamak foto da bu şişşt gülmeyin ahahah

Hadi birlikte şirinlik yapın, vazgeçtim yapmayın hehehehe

Listen to my heartbeat

Beğendiniz mi? 💕💕💕

Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
yoon-ji-sung-wanna-one-2
yoon-ji-sung-wanna-one
Wanna-One16
Ong-Sung-Woo-1
Park-Ji-Hoon-6
Ong-Sung-Woo
Kang-Daniel-7
Kang-Daniel-6
Bae-Jin-Young
Bae-Jin-Young-1
Lee-Dae-Hwi
park-woo-jin-wanna-one
park-woo-jin-wanna-one-2
Lai-Guan-Lin1
Hwang-Min-Hyun-2
Ha-Sung-Woon-6
Lai-Guan-Lin-1
Wanna-One-15
Lee-Dae-Hwi-1
Kim-Jae-Hwan-7
Ha-Sung-Woon-7
Hwang-Min-Hyun-3
Kim-Jae-Hwan-6
Park-Ji-Hoon-7

Ziyaretçi Sayısı

bottom of page