top of page

Produce 101 Serüveni - Wanna One Üyeleri

Sevgili arkadaşlar,

Wanna One biliyorsunuz ki Produce 101 programının sonunda ilk 11 kişi ile oluşan bir grup. Gördüğüm kadarıyla Produce 101'i izlemeyen arkadaşlarımız var. Bundan dolayı üyelerin Produce 101 boyunca yaptıklarını gönderi gönderi yayınladım. Bu kadar çok şeyi hatırladığıma kendim de çok şaşırdım. Gönderileri yazarken tamamen kendi duygularımla yazdım.

Blog yazmaya Bae Jinyoung'un P101'deki değişimden bahsederek başladım. Daha sonra bunu her üyeye yapmalıyım diye düşündüğümden P101 Serüveni serisini yazmaya karar verdim. Tabi ki P101 biteli aylar oluyor. Biraz geç kaldığımı kabul ediyorum ama benimde blog yazmaya başlayalı 5 hafta oluyor :) Geç olsun güç olmasın diyerekten elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Yazarken belli bir sırayı takip etmedim. Sadece içimden hangisi geçiyorsa onu yazdım. Yalnızca Daniel'in sırası belliydi kafamda, en son onu yazmalıyım dediğimi hatırlıyorum. :))

Ben yazarken çok keyif alarak yazdım. Umarım sizde okurken hoş vakit geçirmişsinizdir. 💕💕💕

Sevgiyle kalın arkadaşlar ~~

Linkler aşağıdadır.


Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
yoon-ji-sung-wanna-one-2
yoon-ji-sung-wanna-one
Wanna-One16
Ong-Sung-Woo-1
Park-Ji-Hoon-6
Ong-Sung-Woo
Kang-Daniel-7
Kang-Daniel-6
Bae-Jin-Young
Bae-Jin-Young-1
Lee-Dae-Hwi
park-woo-jin-wanna-one
park-woo-jin-wanna-one-2
Lai-Guan-Lin1
Hwang-Min-Hyun-2
Ha-Sung-Woon-6
Lai-Guan-Lin-1
Wanna-One-15
Lee-Dae-Hwi-1
Kim-Jae-Hwan-7
Ha-Sung-Woon-7
Hwang-Min-Hyun-3
Kim-Jae-Hwan-6
Park-Ji-Hoon-7

Ziyaretçi Sayısı

bottom of page